Obsah, který jste neslyšeli ještě nikde jinde. Zjistili jsme, co dnes e-shopy trápí, a zpracovali unikátní témata, která vám pomohou předběhnout konkurenci.
Brunch, dezerty, hot-dogy, bohatá večeře a skvělá káva od Laura coffee. O jídlo se postaráme, vy se v klidu soustřeďte na networking a témata, co hýbou světem e-shopů.
Párty, jaká tu ještě nebyla. Těšte se na networking ve velkém stylu s neomezenou konzumací lokálního piva, vína a prosecca. Tentokrát v Terminálu Karlín!
Pro mnoho e-shopů se rok 2023 nesl ve znamení poklesu tržeb. Jak je tedy možné, že některé e-shopy vyrostly o desítky, stovky nebo tisíce procent? Co dělají jinak a jak se jim i v dnešní nepředvídatelné době daří mít více zákazníků, více vydělávat a budovat silnou značku? Jak vůbec podnikat na trhu s více než 50 000 e-shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e-shopy s minimálními náklady?
Tentokrát na pódiu představíme firmy, které se nebojí dělat změny a umí se rychle adaptovat. Ukážou vám, jaké kroky podnikly, aby navýšily svůj obrat i zisk.
Přijďte 15. května na konferenci RESHOPER a poradíme vám, jaké trendy (ne)sledovat a co byste měli udělat, abyste v roce 2024 patřili mezi vítěze. Mezi e-shopy, které se vezou na vlně růstu.
Přinášíme odpovědi z rozsáhlého výzkumu, který realizoval Shoptet v lednu 2024. V něm odpovídalo přes 1500 českých a slovenských e-shopů na to, jaké výzvy na ně v roce 2023 čekaly. Představíme, co dělaly jinak internetové obchody, které rostly navzdory oslabené ekonomice. Co majitelé takových e-shopů považují za zdroj úspěchu? Co jim pomáhalo v roce 2023 překonávat případnou slabší poptávku zákazníků a jaké strategie volili?
Jan Uriga - Strategy & Innovation Activator The Global Exec.
Mnozí jste po letech v businessu poznali, že nabízet jen špičkový produkt k růstu nestačí. Kvalita výrobků už totiž dávno není hlavním důvodem, proč budou spotřebitelé s určitou značkou obchodovat. Chtějí s ní především interagovat, ať vědomě, či nevědomě. Dnes je stejně tak důležité poskytnout zákazníkům vašeho e-shopu hodnotný celkový zážitek. Přijďte si pro cenné know-how těch, kteří ovládají svaté trio kroků zákaznické cesty - a to momenty před, během a po nákupu.
Veronika Zahradníková - Head of Marketing Outfindo
Téma zvyšování konverzí je denním chlebem každého e-shopu. Cesta vede přes nastavení kampaní, měření, chatboty, přidávání všemožných filtrů a chytrého vyhledávání. My si tuhle cestu okořeníme něčím, čemu se říká „Guided Selling“. Podíváme se, jak vylepšit obrat produktové kategorie v průměru o 25 % tím, že zákazníkovi pomůžete pochopit, co ve skutečnosti hledá, a zároveň posílíte svoji pozici odborníka na daný segment. Což je přesně to, čím David může porazit Goliáše.
Barbora Votavová - Brand manager Knihobot
Jak se z prodeje knih z druhé ruky stal úspěšný byznys, který směle expanduje do Německa a Rakouska? Není to jen o tom, že re-commerce je trendy. Něco musíte dělat jinak, když se za dva roky dostanete ze 70 na 300 milionů a jste druhá nejhledanější knižní značka na trhu. Brand manažerka Knihobot.cz Bára prozradí, jak v tomhle odvětví dokázali uvést značku k životu a posouvat ji spolu s velikostí byznysu. Co si z tohohle příběhu může odnést třeba i malý a střední e-shop, když chce růst a prodrat se mezi leadery trhu? Ukážeme si, že každý má šanci najít si cestu k úspěchu.
Michala Gregorová - Head of communications Miton
Co myslíte, má každý e-shop možnost stát se miláčkem médií? Pomáhá PR podnikání, nebo jde jen o drahou aktivitu pro velké značky? To, jak hledat svou unikátnost, kterou doopravdy ocení zákazníci i média, prozradí na základě svých vlastních zkušeností Míša z Mitonu. S komunikací pomáhala značkám jako Rohlík, Mall, Glami, Querko, Knihobot a spoustě dalších, takže praktické ukázky nebudou chybět.
Michal Presse - exCMO Skinners & founder Niftyminds.cz
„Dělejte influencer marketing!“ - to slyšíte na konferencích. Ale už vám nikdo neřekne, jestli je to cesta právě pro vás, jak si máte stanovit cíle a očekávání, ani kdy a proč začít spolupráci s influencery globálně. Podíváme se, jakou cestu ušli v desítkách zemí ve Skinners. Proč influencer nemá být jen novodobý Horst Fuchs s reklamními kódy, ale parťák ve tvorbě obsahu a tak trochu i ambasador, se kterým porostete? Naučíte se i to, jak obsah vytvořený influencery dlouhodobě používat v komunikaci.
Martin Anderko - Head of performance GymBeam
K úspěšné expanzi nestačí přeložit produkty, stránky a zapnout performance kampaně. Martin vám na příkladě aktuální zkušenosti s expanzí GymBeam do Itálie ukáže, jak vše naplánovat tak, aby byla expanze úspěšná a nebyly to jen vyhozené peníze. Jakou zvolit strategii? Jak nastavit týmové zodpovědnosti? S jakými kampaněmi začít a jak je vyhodnocovat? Aby to nebyl jeden velký průšvih, musíte si správně stanovit i cíle a rozpočet.
Václav Jelen - Lead Analyst & Co-Founder at MeasureDesign
Přechod na GA4 přináší nové možnosti, jak pracovat s daty. S Vaškem si projdeme konkrétní reporty týkající se chování zákazníků, retence nebo legálního měření veškeré návštěvnosti bez ohledu na cookie lištu. To vám pomůže lépe porozumět vašemu byznysu a smysluplněji plánovat další strategické kroky. Highlitem přednášky bude Vaškovo know-how, jak pomocí GA4 a Google Cloud technologií výrazně zlepšit výkon digitálních kampaní, a to při stejných investicích do reklamy.
Adam Šilhan - Commercial Director Igloonet
Jsou PNO, ROAS nebo budget to, s čím vstáváte a usínáte? Vykašlete se na to a začněte vyhodnocovat a plánovat marketing tak, aby vám pomáhal v růstu a nebyl jen o přetahování se s konkurencí o cenu prokliku. Na praktických příkladech si ukážeme, jak začít pracovat s hodnotou zákazníka, s inkrementalitou v kampaních, ale uvidíte i vyhodnocování na úrovni produktů. Zjistíte tak, co jsou produkty, u kterých se vyplatí jít do marketingu agresivně, protože vám následně přivedou další prodeje.
Marie Havlíčková - SVP of Strategy Groupon
Přemýšlíte někdy nad tím, co je srdce vaší firmy? Kde je její opravdová hodnota? Jak důležitá je znalost klíčových aspektů vašeho byznysu a toho, proč zákazníci nakupují zrovna u vás, vám vysvětlí Marie na příkladu transformace Grouponu, který dlouhodobě čelil stagnaci. Co jim pomohlo vrátit se ke kořenům a jakou strategii zvolili? Jak hledali USP a jak určovali další směřování firmy? Marie vás pomocí strategie „Back to basics” provede procesem tvorby dlouhodobé vize, ale hlavně tím, jak vizi proměnit v akční kroky.
Dopravu je nutné si zajistit po vlastní ose.
Uvidíme se na party!
Kateřina Boušková si od divadelních prken prošla dlouhou cestu přes moderaci komorních setkání, vedení diskuzí, prací v rádiu až po moderování velkých konferencí a událostí celosvětových rozměrů. Moderuje pro společnosti Google, Air Bank, Oriflame, Dove nebo TedX talk. V tomto roce spouští svůj pořad na Reflex.cz a vlastní podcast Principy těla. Navštívit ji můžete také na jógových lekcích, které vede, nebo s ní posedět u ginu s tonicem.
19:00-1:00, Terminál Karlín
Vyslyšeli jsme vaše přání a vytvořili úplně nový koncept naší konferenční afterparty. Tentokrát se po večeři přesuneme do legendárního Terminálu, venue v centru Karlína pod pivovarem Dva kohouti! Čeká vás neomezená konzumace lokálního piva, ale i víno a prosecco. Taky čerstvé langoše, řemeslné hranolky a tapas po celý večer. Chcete networkovat? Budeme mít připraveny prostory pro klidnější rozhovory. Chcete párty? Těšte se na DJ a UV show!
9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky
brunch, coffee breaks i večere, teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee
wifi a připojení k elektřině
neomezené pivo, víno, prosecco, vynikající homemade langoše, řemeslné hranolky a tapas
V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.
5.917 Kč s DPH
*Počet účastníků konference je omezen na 400 osob.
© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies