Od 8:00 do 10:00 u Stolku s CEO
Slávka je ze Slovenska a vede značku INSPIO, se kterou v roce 2022 ukončila expanzi do 26 zemí v EU. Je mámou tří dětí. Byla nominována na cenu Podnikatelka roku a miluje procesy, automatizaci a marketing. V roce 2017 začala s rebrandingem na značku INSPIO, následným vytvořením výroby, změnou portfolia produktů, automatizací procesů ve výrobě a následně v marketingu. V roce 2020 navázala expanzí, která trvala přesně dva roky a přinesla firmě nárůst obratu z 8 na 75 milionů Kč. Následovalo zapojení business intelligence pro marketingové a účetní přehledy. V roce 2023 pak INSPIO prošlo redesignem, přibyl maskot a v roce 2024 se oficiálně stalo výrobcem a otevřelo B2B prodej svých produktů.
Od 8:00 do 10:00 u Stolku s CEO
Vybudoval jeden z největších e-shopů okolo zdraví – Lékárna.cz. V roce 2019 založil CityZen a za rok jeli televizní reklamu: „Unikátní tričko, na kterém není vidět pot a nešpiní se.“ Po 4 letech dělají obrat cca 200 mil. Kč. Základem úspěchu jsou: definovaná konkurenční výhoda, dobrý podnikatelský záměr, správně nastavená ekonomika, nějaký plán. A pak se to musí odmakat. Podnikat je podle něj dnes jednoduché, když jsou informace „na talíři“ a rychle dostupné. Má rád selský rozum. Jeho motto je: „Obchod je jednoduchý a někdy se zbytečně komplikuje.“
Od 10:00 do 12:00 u Stolku s CEO
Martin je zakladatelem e-shopu Ovečkárna.cz a VC fondu ENTITA WTF?. Martin Ovečkárnu dovedl až k obratu 300 mil. a po úspěšném prodeji se stal odborníkem na brand leadership v praxi a e-commerce. Nadále působí jako konzultant a marketingový specialita - pomáhá začínajícím podnikatelům a nadějným startupům. Díky tomu se stal Angel investorem. Krom práce tráví čas s rodinou a je velkým milovníkem sportů jako kolo, fotbal a auta.
Od 10:00 do 12:00 u Stolku s CEO
Lucie je výkonná ředitelka společnosti nanoSPACE, největšího výrobce a prodejce nanotechnologických produktů v ČR. Dlouhodobě se v rámci své agentury LK Media věnuje obsahovému SEO, e-mail marketingu, výkonnostním reklamám na Facebooku a sociálním sítím pro řadu menších i větších e-shopů v ČR.
Od 12:00 do 14:00 u Stolku s CEO
Ruslan je spoluzakladatelem e-shopu Trenýrkárna.cz, který společně s kolegou Adamem Rožánkem vybudovali od nuly do aktuálních tržeb kolem 200 milionů Kč. Na pomezí let 2018 a 2019 odkoupili a vzkřísili českou značku STYX a nyní pod vlastní privátní značkou NEDETO vstoupili už i na zahraniční trhy: Slovensko, Maďarsko, Německo, Rakousko, Rumunsko a Slovinsko. Během své více než patnáctileté podnikatelské cesty získal Ruslan mnoho cenných zkušeností a znalostí, o které se vždy rád podělí. Mezi veřejností je známý také jako CEO všech trenek.
Od 12:00 do 14:00 u Stolku s CEO
Má 7 let zkušeností s budováním značky Pura Vida a 5 let zkušeností s vlastní výrobou. Ví velmi dobře, jaké to je mít design, výrobu, logistiku a showroom pod jednou střechou. Podílela se na vybudování zákaznické péče i na postupném nastavování hranic mezi značkou a zákazníkem. Stále řeší výzvy, jak skloubit projektový management ve výrobě, marketingu a obchodě. Podělí se ráda i o svůj příběh, jak nevěděla, co je lovebrand, a to jí pomohlo jej vybudovat. Probrat s vámi může i rozšiřování portfolia z desítek produktů na stovky nebo to, jak moc je (ne)bezpečné, když značka spoléhá na jednoho kreativce.
Od 14:00 do 16:00 u Stolku s CEO
Adam založil a vede sexshop Růžový slon. Spolu s týmem vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa. Přijďte si s ním popovídat o tom, jak dělat marketing, když jste v oboru, kde prakticky nemůžete inzerovat na Google, jak performance kampaně nahradit kampaněmi v televizi, jak je měřit. Probrat můžete i to, jak si nastavit značku a jak do e-shopu zapojit odborníky, jako jsou Karel Novotný, Karel Rujzl a další. Nebojte se zeptat, jak je náročné hledat a udržet schopné lidi v Havířově a zároveň postavit e-shop s obratem 350 milionů.
Od 14:00 do 16:00 u Stolku s CEO
Honza je člen gangu značky Angry Beards, která se loni v tržbách přiblížila metě 250 milionů. Pro naštvaný vousáče maká 4 roky, z toho poslední rok jako CEO a neplacený asistent CEO zároveň. To všechno navzdory tomu, že ekonomii nikdy nedostudoval z důvodu vyšších zájmů. Kromě řízení financí a strategie firmy se zapojuje i do kreativních koncepcí a pomáhá vymýšlet marketing, co má koule. Je také hrdým občanem města Třebíč, krypto investorem a vášnivým sběratelem stavebnic LEGO. Přijďte si s Honzou popovídat o správném nastavení chodu e-shopu, originálním marketingu, nebo nejnovějších kouscích v jeho LEGO kolekci.
Přijďte si popovídat o právních změnách, se kterými se v roce 2024 musí popasovat každý e-shop. Ať už se jedná o novinky v oblasti cookie lišty nebo problematiky práva v AI. Petra poradí i s ochranou značky anebo pomůže získat grant na ochrannou známku. Zastavte se pro radu a praktické check listy právních nejistot každého e-shopaře.
Jakub Kantor je Brand Stratég & Architekt s certifikací LEVEL C. Tvoří silné značky, které vyniknou. Strategickým řízením a brandingem formuje lokální firmy i velké hráče po celém světě. Mezi ně patří i renomované značky jako Komerční banka, Dr. Oetker, PONER, Atreya nebo Nestlé. Se svým pořadem Brand Talk vyráží za zajímavými osobnostmi ze světa brandingu a byznysu. Také je spoluautorem BrandHunters, vůbec prvního českého podcastu o značkách.
Michal pomáhá klientům s definováním cílových skupin, hlavního sdělení, pilířů značky. Tvoří marketingové strategie pro e-shopy, B2B i B2C firmy. Pomáhá jim také nastavit procesy, nabrat lidi, vyhodnotit KPI. Probrat s ním můžete stanovování prioritních úkolů v marketingovém plánu. Začínal jako SEO konzultant v roce 2003, spoluzaložil H1.cz a řídil marketing několika firem. Provozuje projekt MarketingMapy.com.
Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu, dále i na ochranu osobních údajů a značky. Ráda s vámi mrkne na věci, které vás pálí, a udělá všechno pro to, abyste zase mohli v klidu spát. Vše podává srozumitelně, její věty se nehemží paragrafy a právními obraty, namísto nich sází jednoduchá, ale silná řešení s přesahem do marketingu.
Andrea přešla ze SEO agentury do advokacie a v eLegal se věnuje spotřebitelskému právu a právu influencer marketingu. Klientům pomáhá nastavit obchodní podmínky e-shopů, reklamační proces a celý web tak, aby ČOIka při kontrolách nevytáhla žádné kostlivce ze skříně. V rámci marketingu zase řeší vztahy a smlouvy s influencery, které firmy zapojují do svých kampaní.
Petr reklamám na Facebooku propadl v 19 letech, kdy mu každý měsíc pomáhaly generovat milionové obraty v jeho e-shopu s pánskou módou. Tehdy pochopil, jak funguje byznys a jak může firma pomocí reklam na Facebooku vydělat balík. Dnes se spolu se svým týmem stará o kampaně klientů, jako jsou Angry Beards, Čokoládovna Janek, WOOX či Vasky. Na Reshoperu vám Petr poradí, jak získat z propagace na Facebooku to, co je vaším skutečným cílem.
Jirka je podnikatel změn a konzultant — dvacet let se pohybuje v e-commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád. Imrvére.
David je odborník na UX a optimalizaci konverzního poměru. Pomáhá se zvyšováním obchodní výkonnosti webových projektů, primárně e-shopům a SaaS projektům. Pod rukama mu prošlo několik desítek úspěšných projektů, například Office Depot, Shoptet, SupportBox, Florea, Manumi či GentlemanStore. Sám již 12 let provozuje svůj e-shop, proto na projekty pohlíží vždy prakticky, a aby dávaly obchodně smysl.
Pavel pomáhá velkým i menším klientům s optimálním nastavením e-mailingových kampaní. Jeho cílem je snížit objem „spamu“, který e-shopy denně chrlí na své zákazníky formou necílených a nepersonalizovaných kampaní. Stará se o to, aby e-mailové kampaně přinášely požadované výsledky. Jeho oblíbeným výrokem je „nedoručený e-mail neprodá“, a proto se s ním můžete pobavit například o tom, jestli vůbec vaše e-maily dorazí do schránek příjemců.
Karel se na volné noze věnuje marketingovým konzultacím a správě PPC kampaní pro velké a střední e-shopy. Jeho doménou je maximální efektivita a automatizace. Poradí vám, jak dostat z vašich PPC kampaní co nejvíce, jak správně kontrolovat a úkolovat vašeho správce kampaní a jak vyhodnocovat kampaně. Přidá cenné tipy, jak si tvorbu a správu kampaní co nejvíce zjednodušit.
Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi, zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. Bude mít pro vás připravené ukázky a vzory, které můžete hned další den využít v praxi.
Honza je v Česku jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku. Na Facebooku utratil stovky milionů korun, nastavil tisíce kampaní. Ví, že pro úspěch reklamy na Facebooku nestačí jen kreativa nebo text, proto se svými klienty řeší i další oblasti online marketingu. Mezi jeho klienty patří velké i malé značky jako třeba Zoot, Under Armour, Rybízák, Protein&Co, Alkohol.cz nebo Čokolandie.
Zdeněk se práci se zpětnými odkazy věnuje profesionálně od roku 2010. Zkušenosti má s malými i obřími weby, o linkbuildingu pravidelně píše, přednáší a školí. Baví ho hledat nápady, jak získat odkazy, které nemůže mít každý, a užívá si práci s lidmi. Aktuálně v Knihobot, Econea nebo Fakturoid.
Martin se začal věnovat SEO před dvaceti lety a vydržel u něj do dneška. Zná tedy všechny taje a zákoutí této marketingové disciplíny a rád se o své zkušenosti dělí jak na svém blogu či konzultačních obědech, tak i v rámci Reshoperu. Mezi jeho klienty patří největší hráči ve svých oborech, není tedy divu, že má zkušeností na rozdávání.
Vašek se již více než 15 let věnuje digitální analytice – od nastavování měření po vizualizaci a interpretaci dat. Firmám pomáhá mít v datech pořádek a umět je naplno využít. Poslední dobou se věnuje primárně implementaci a využití dat z GA4 (včetně placené verze GA4 360) a také propojování dat z webů a aplikací s daty z dalších firemních systémů. Po letech na volné noze spoluzaložil analytické studio MeasureDesign, které kromě analytických projektů a školení na míru vzdělává nové analytičky a analytiky. Na Reshoperu poradí se vším ohledně měření a vyhodnocování dat - od praktických tipů po strategické dotazy.
Radek se věrnostním programům věnuje dvacet let a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.
Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Následně vykonával pozici CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál, a přestože stále považuje PPC za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Minulý rok oslavil svých prvních 200 milionů korun utracených v B2B i B2C online kampaních. Aktuálně působí jako freelancer a pomáhá B2B SaaS nástrojům proniknout na světový trh skrz online marketing.
Letos vás bude po celou dobu akce provázet aplikace Eventee!
Propojte se, chatujte, domluvte si schůzky nebo si sestavte vlastní program!
1. Stáhněte si aplikaci pro iOS nebo Android, případně rovnou naskenujte QR kód.
2. Otevřete tento odkaz, kterým si otevřete Reshoper událost v Eventee.
3. Vyplňte si svůj profil a můžete začít!
© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies