28.4.2022,
Jak se dá podnikat na trhu se 40 000 e-shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e-shopy s minimálními náklady? Tématem letošní konference Reshoper bylo Jak s e-shopem uspět v tvrdé konkurenci a vy nyní máte možnost pořídit si záznamy všech přednášek.
Máte možnost vybrat si jednotlivé přednášky podle vašeho zájmu, nebo zakupte zvýhodněně celý balík 9 přednášek a získejte přehled o aktuálním dění v e-commerce.
Koupit balíček 9 videí za 1990 Kč
nebo
Vybrat 1 přednášku za 490 Kč
Pokud jste konferenci navštívili, dostanete přístup k videím zdarma. Podívejte se do mailu, přes který jste se registrovali a využijte možnost podívat se na záznam v pohodlí domova či kanceláře.
Konference Reshoper 2022, přednášející a obsah přednášek
O čem byly přednášky na konferenci Reshoper 2022? Přinášíme seznam řečníků a náplň přednášek.
Kde končí přesvědčivost, začíná manipulace
Ondřej Ilinčev, CRO a UX expert
- Jak pracovat s tzv. dark patterns, tedy manipulativními prvky e-shopů?
- Jak fungují a kdy jsou pro zákazníka na hraně, že odejde bez objednávky?
Jak e-shop posunout na další level
Richard Mareček, Head of Brand Strategy
- Proč e-shop potřebuje získávat stále nové a nové zákazníky?
- Jaká je úloha vašeho produktu?
- Brand se musí zákazníkům neustále ukazovat, jinak příjemné vzpomínky a asociace zmizí.
Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?
Honza Bartoš, specialista na Facebook reklamu
- Jak přistupovat k vyhodnocování FB kampaní a jak vnímat souvislosti.
- Amatérské video natočené a sestříhané za pár minut sklidit větší úspěch než profi tvorba.
- Jak najít influencera, který bude pro váš byznys přínos?
Kde shánět dobré marketéry a jak s nimi spolupracovat?
Lukáš Pítra, marketingový stratég
- Jaké otázky si položit, když hledáte schopného marketéra
- Jaký má být člověk, který zapadne do týmu?
- Co konkrétního má vyřešit?
- Proč nebagatelizovat red flags u pohovoru a proč neopomíjet potenciál žen vracejících se z mateřské
Jak překročit Rubikon a dobýt svět se svou první velkou brandovou kampaní
Radovan Andrej Grežo, reklamní kreativec
Tomáš Mrkvička, komunikační stratég
- Jak přistupovat k brandové kampani jak ji pořádně plánovat
Isadore: brand kampaň, která obletěla svět a zařídila rekordní tržby
Juraj Pobjecký, Head of Brand Strategy
Co vystřelilo brand Isadore a přineslo tržby snů? Marketér roku 2021 Juraj Pobjecký přibližuje, co stojí za úspěchem slovenské firmy se zaměřením na cyklisty a jak prorazili ve vysoce konkurenčním prostředí. Jak k brandové reklamě přistupovali?
Zdravá konkurence versus nezdravé parazitování. Kde je hranice a kdy vzít na pomoc právo?
Petra Dolejšová, advokátka na volné noze
Petra v přednášce přibližuje nejčastější právní problémy, se kterými se e-shopy potýkají. Řeč bude o vykrádání fotek, textů nebo designu, ale také o navyšování nákladů na reklamu způsobeném chováním konkurence.
Příští nákup vašich zákazníků bude u konkurence. Udělejte s tím něco!
Radek Hrachovec, specialista na věrnostní programy
- Zákazníci jsou vyznavači polygamního nakupování, 100% loajálního zákazníka nepotkáte. Jak s tímto zákaznickým chováním naložit a využít jej ve vlastní prospěch?
- Jak si sestavit mapu zákazníků a rozdělit investice do reklamy? A jak přistupovat k věrným zákazníkům?
Odlište se od konkurence. Jak z produktu udělat pecku na trhu?
Tomáš Török, byznys stratég
- Co může být důvodem, že produkty e-shopu na trhu tak často zapadnou?
- Proč u produktu hledat přidanou hodnotu
- Proč brát v potaz trendy (a které trendy to aktuálně jsou?)
Zajímá vás, jak se speakeři připravovali a jak o daných tématech přemýšlejí? Podívejte se také na rozhovory s řečníky konference Reshoper 2022.
Galerie: