Jak e-shopům pomůže Kaufland Global Marketplace

zpět na výpis článků

2.5.2024,

O snadné expanzi do zahraničí, výhodách all in one řešení i nové fulfillment službě jsme si povídali s Miroslavou Birešovou z Kaufland Global Marketplace. Její přednášku si můžete vyslechnout i na letošním Reshoperu – na partnerském pódiu. Stačí dorazit na veletrh.

Přejít na vstupenky

Přijďte na Reshoper poznat strategie a osvědčené techniky, které vám pomohou překonat konkurenci na Kaufland Global Marketplace. Ve 14.35 vám Miroslava Birešová a Simona Sumegová na partnerském pódiu nabídnou exkluzivní přehled konkrétních kroků a doporučení k úspěšnému spuštění, přesvědčivému prodeji a získání nového publika. Vstup do veletržní haly EXPO je ZDARMA, tak se stavte, stačí se registrovat.

A než si budete moci vyslechnout přednášku, užijte si malou ochutnávku konw how Kaufland Global Marketplace – v podobě rozhovoru.

Přebíráme za e-shopy řadu úkolů

Jaké výhody mají online prodejci a co vás odlišuje od konkurence?

Kaufland marketplace je tu pro všechny prodejce, kteří se chtějí zaregistrovat, zvýšit svůj obrat, rozšířit počet svých prodejních kanálů a spravovat své nabídky pomocí námi poskytnutého technického řešení. Poskytujeme svým prodejcům ideální infrastrukturu, která jim umožňuje, aby se z nich rychle, bez velkého úsilí a budování zdrojů, stali klíčoví hráči v tuzemsku i zahraničí.

Jednou z našich hlavních výhod je, že prodejcům umožňujeme snadnou expanzi do zahraničí. V této souvislosti přebíráme celou řadu úkolů, jako je zpracování plateb, poskytování zákaznické podpory 1. úrovně nebo veškerý externí marketing v různých jazycích a měnách.

Velký důraz klademe na individuální poradenství a našim prodejcům nabízíme komplexní podporu v několika jazycích. To znamená, že jim poskytujeme místní telefonickou a e-mailovou podporu ve slovenštině a češtině. Pravidelně pro své prodejce také pořádáme webináře v příslušných národních jazycích, aby byl jejich start na Kaufland marketplace co nejjednodušší. Také jim poskytujeme vědomostní portál – tzv. Seller University – který je zdrojem informací pro úspěšný prodej. Názorů a podnětů našich prodejců si velmi vážíme, a proto nabízíme speciální program pro klíčové uživatele, který jim umožňuje společně s námi utvářet budoucnost elektronického obchodování.

Sami sebe popisujete jako komplexní řešení „all in one“. Proč si myslíte, že Kaufland Global Marketplace právě toto ztělesňuje?

Podporujeme prodejce ve všech jejich prodejních aktivitách. Ať již jde o prezentaci produktu, marketing či platbu a doručení – postaráme se o vše, co budete potřebovat.

Na naší platformě mají prodejci vše důležité na jednom místě. To znamená, že mohou efektivně spravovat své aktivity v několika zemích zároveň prostřednictvím jen jediného portálu. Kromě toho je náš portál pro prodejce vybaven funkcemi automatického překladu a řadou podpůrných funkcí, které umožňují prodejcům optimalizovat výkonnost a efektivně organizovat manažerské činnosti.

Abychom našim prodejcům mohli nabídnout ještě více možností, otevřeli jsme v letošním roce vlastní fulfillment službu – Fulfillment by Kaufland (zkráceně FBK). Máme sklady v Německu, ale také v Chebu v České republice. Prodejci se tak mohou plně soustředit na své podnikání, zatímco my se v rámci fulfillmentu postaráme nejen o balení a odesílání zboží zákazníkovi, ale také o správu vrácených zásilek.

Kaufland marketplace míří do dalších zemí

V loňském roce jste spustili online marketplace v České republice a na Slovensku. Jak zní vaše dosavadní resumé? Můžete se podělit o nějaká čísla?

Vstup na trh byl natolik úspěšný, že si troufáme říci, že expanze do střední Evropy byla tím správným krokem. Na Slovensku máme 4 200 aktivních prodejců, z toho více než 400 místních, kteří dohromady nabízejí zákazníkům 6,5 milionu produktů. V České republice, kde jsme začali o něco později, máme již 4 700 prodejců, z nichž více než 1 300 jsou místní české obchody a značky. Tito prodejci nabízejí celkem 5,9 milionu produktů. Povědomí o značce Kaufland je v obou zemích velmi vysoké, zná ji téměř každý. Další dobrou zprávou je, že podle údajů z konce loňského roku zná Kaufland marketplace již 77 % všech Slováků, což je důležitým indikátorem, že se nám povedlo zviditelnit se i na nových trzích.

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

Co se týče Kaufland Global Marketplace, pokračujeme i nadále v internacionalizaci, abychom zpřístupnili náš Kaufland marketplace nejen zákazníkům v Německu, ale i v dalších evropských zemích.

V loňském roce jsme vstup na nové trhy začali velmi úspěšně v České republice a na Slovensku. Letos se přidají další dvě země: Polsko a Rakousko. Prodejci se mohou zaregistrovat už teď a začít pracovat na svých nabídkách, aby byli připraveni na spuštění marketplace v průběhu roku. Těšíme se na nové zajímavé výzvy v obou zemích. V Polsku jsou četně zastoupeny prodejny Kaufland a na stránkách Kaufland.de, Kaufland.cz a Kaufland.sk již máme mnoho aktivních polských prodejců. V případě Rakouska poprvé spouštíme online marketplace v zemi, ve které nejsme zastoupeni kamennými prodejnami. Naštěstí i zde mají zákazníci vysoké povědomí o značce.

 


Galerie:


© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies