17.9.2020, Reshoper
Když už nemůžeme pořádat lednový Reshoper, společně s Marketing Minerem a Filipem Podstavcem jsme si pro vás alespoň připravili sérii Datapostů. Ty vám představí ty nejvýraznější změny - první série bude zaměřena na vyhledávání na Google.
Je zajímavé, jakým způsobem Google přistupuje ke zobrazování rozšíření ve výsledcích vyhledávání. Česko se postupně, ale jistě, blíží zahraničí. I přes komplexnost českého jazyka je velký posun vidět například na rozšíření featured_snippet (zobrazení odpovědi ze zdroje přímo ve výsledcích vyhledávání), jehož výskyt rostl za poslední rok o více než 50 %, z 1,45 na 3,84 %. Google se tak snaží uživatele udržovat přímo ve vyhledávači a odpověď mu poskytnout tam bez nutnosti prokliknout se na detail.
Graf zobrazíte z galerie:
Letos vás bude po celou dobu akce provázet aplikace Eventee!
Propojte se, chatujte, domluvte si schůzky nebo si sestavte vlastní program!
1. Stáhněte si aplikaci pro iOS nebo Android, případně rovnou naskenujte QR kód.
2. Otevřete tento odkaz, kterým si otevřete Reshoper událost v Eventee.
3. Vyplňte si svůj profil a můžete začít!
© 2024 Reshoper s.r.o. | Obchodní podmínky | Cookies